Äntligen!

Storstädningen är klar - iaf för den här gången.



Det händer att jag tar fram den där. Faktiskt. *S*

Men det som irriterade mig var att jag pajade min CPU-fläkt när jag skulle blåsa ur den. Det var iofs väntat att det skulle ske en dag. Nu sitter jag och lyssnar på iNTEL original. Det är inte kul. Den låter tamejfan nästan högre än den där dammsugaren. OK, kanske tog i lite, men den är f*n inte tyst som min Zalman (som inte var ljudlös den heller). Suktar efter vattenkylning. Eller ännu hellre mac. :)



Fläktblad av - bra jobbat Robert?

Men det positiva är iaf att jag tog och spolade ur badrummet - bokstavligen. Det blir alltid så härligt dammfritt då, utom i golvbrunnen. Får se när jag orkar lyfta badkaret nästa gång.



Dammfri maskin. :)

Over'n'out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0