NAC

Not Another Community!

Alltså, inte nog med att man har blivit medlurad till Facebook nu, vilket jag mest är med på av praktiska skäl, just för att man blivit kassör i en förening och borde vara "anträffbar" där. Facebook - som en kär nära vän till mig skulle sagt - suger åsneballe. Verkligen. Inte bara för att jag är trött på nya communitys, utan för att hela upplägget, jajust, suger den där könsdelen på ett stönande, brölande, stånkande, frustande och grått fyrfota djur. Krånligare och ointressantare upplägg vet jag inte om man kan hitta nuförtiden, om man inte gräver bland M$ saker förstås.

Nå. Om det inte var nog, så förvånar det inte en att det tycks dyka upp minst ett nytt community i veckan, som man inte hört talas om. Mer eller mindre kända personer från ens MSN-lista har gett lösenordet till sin MSN till dessa communitys, och de har fått leta igenom kontaktlistan och funnit just mig som skall känna sig sååååå lyckligt lottad att få träffa nya personer.

Men hallåååååå?
Hur mycket tror folk att man orkar med egentligen, speciellt att träffa samma gamla vanliga folk på en ny plats? För det är just vad det är. Samma folk har en förmåga att regga sig på 4711 nya ställen och tro att de hittar nytt folk. Man kan inte annat än att sucka. Lika smart som kontaktsidor, ungefär... ... samma folk som hänger överallt. Ja, det kommer nytt folk också, men de brukar vara på ett ställe i en vecka, innan de har vett nog att hitta någon att träffa IRL. Och resten av oss loosers hänger kvar och fattar inte vad som hände. *S*

Jag skall be och få regga mig i det bästa communityt av de alla, verkligheten. Hoppas inte att samma folk hänger där också - må gudarna hjälpa mig annars! :D

Over'n'out

Kommentarer
Postat av: Diana

Ettavde där rörande momenten i mänsklighetens historia.

2007-10-15 @ 16:22:46
URL: http://diraal.blogg.se
Postat av: Tina

Oj....vilken gnällblogg....
Ut i solen....skaffa lite positiv laddning :)

2007-10-24 @ 15:39:49
URL: http://blog.alvebring.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0