Fel anmält (felvetet medskrivet).

image8

Eskalatorn rörde inte på sig, och allt de kunde ordna fram var en felanmäld reparatör på någon väg.

Nå, har inte varit så aktiv här på sistone, det rör för mycket på sig här i livet just nu. Jag tror jag skall bli ett oxotycinstint krammonster resten av mitt liv. Saker och ting går enklare om man bara ber om det. Jag menar - vem vill egentligen inte ha en kram?

Om jag får råd skall jag gå på priden i år, det blir isåfall första året någonsin. Jag kommer stolt bära min egengjorda polyamoritröja då. Skall göra en kopia till ikväll/natt i vilket fall - tror jag. ^^

image10 till alla mina vänner och älskade!

Over'n'out

Kommentarer
Postat av: Diana

Klockrent =p jag känner att felskrivningarna och syftningsfelen förgyller min vardag

2007-06-26 @ 12:45:28
URL: http://diraal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0