Jahaja.

Då har man blivit dissad igen. Man blir bara så trött, fattar inte, måste vara en idiotmagnet. Eller tror de där tjejerna som man tänker dejta att man tycker det är skoj att åka sex mil tur och retur bara för att sitta och vänta på dem i en och en halv timme utan att de vare sig dyker upp, förklarar att det kan ta ett tag, att annat har hänt som kommit emellan eller whatever? Och framförallt ber om ursäkt?

Har stark känsla av att orden från en god vän om nätdejting stämmer så förbaskat bra:  "Folk som finns på kontaktsidor har någon form av problem" (ungefär så).

Ja, det finns undantag. Men de jag stött på hittills (som velat träffa en IRL) är runt 99% konstiga, eller idioter mot mig. Så är det bara. Ni andra vet vilka ni är och behöver inte ta åt er. :)

Over'n'out

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag käner att jag tillhör den där sista procenten på nått sätt.

2007-08-10 @ 09:25:22
URL: http://diraal.blogg.se
Postat av: godis

neeeej! jag som var så glad att det fanns hopp! fy fan vad dålig stil! vare sig man bor i kvarteret bredvid eller i Tjotahejti så går det fetbort med idioter som inte dyker upp. SÄRSKILT NÄR MAN BOR I TJOTAHEJTI FÖRRESTEN!!!!!

2007-08-10 @ 21:17:55
URL: http://godis.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0